Selam canım annelerim❤️ pusetle 3.aya kadar geldik ama puseti çok rahat değil oğlumun bu yüzden oto koltuğu arayışındayım.
Yüksek ihtimalle max bütçem 10-12 bin civarı. Aslında o kadar çıkmazsam benim için daha iyi olur başka eksikleri de alırım ama o kadar da çıkabilirim tabiki.
Sizler alırken nelere dikkat ettiniz ve kullandığınız markalar neler? Durumunuz olsaydı şunu alırım dediğiniz marka nedir? Ve neden onu almak isterdiniz?