Kayra0733 Bebeğim 13 aylık 8.5 kilo. Doktor kilosunun baya düşük olduğunu ve mama başlayabileceğimi söyledi. 1 yaş sonrası mama kullanan var mı hangi marka kullanıyorsunuz?(Bebeğim anne sütü alıyor)
mrsatsy Ya 1 yaşından sonra yavaş yavaş yemek de yemiyor mu bebekler? Mama yerine hafif sindirebileceği yemeklerle beslense daha mantıklı değil mi ?