Defne2323 Tetagıl şase kullanan varmı acaba kızım 5aylık çok huysuz ağlıyor elı hep ağzında huysuz uyumuyor nasıl kullanılıyor acaba
Umutveannesi Defne2323 paketi çay kaşığına döküp direk ağzının içine dökebilirsiniz. Diş olduğundan eminseniz verin bence. Damakları kabarmış ve beyazlamışsa diştendir. Bütün damakları aynıysa diş değildir başka bir sıkıntısı vardır. Elinin sürekli ağzında olması çok normal oral dönemdeler çünkü
sarmaliklahana Defne2323 ilk bebeğimde 5.aydan sonra saeece akşamları uyurken veridm. Cok diş agrısı huzursuzluğu varsa 2 sefer 3 saat ara ile verdim. Ve bayaaa kullandık 1 yasa kadar falan. Şiödi 2.bebepim olacak ona da kullanmayı düşünüyorum. Cok rahat ettik biz
Elisa_mom7 Defne2323 4bucuk aylık diş sorunu çekiyoruz hep elimin altında silikon parmak fırça ile damaklarını kaşıyarak sürüyorum rahatlıyor vallahi alın kullanın zaten doğal içerilkli yan etkisi olmayan ürün
Defne2323 Doktora sorduk günde ıkı kez kullan dedi tm ozaman sızın dedgınız gıbı yapayım çok huzursuz ya hep alıyor bıde üstüne gazı var geçmek bitmek bılmedı vallahı tukendım
Defne2323 Damağını çok goremıyorum ama elı hep ağzında hep ağlıyor bı ıkı defa salya oldu ve cenesının etrfsnda küçücük kırmızı kabarcıklar dokdu dış olduğundan şüpheleniyorum kadar ağlıyor kı doktora bile götüremiyorum kolık zaten