Merhabalar. Bebeğim şuan tam 9 aylık ve ben daha yeni adet görmeye başladım.. emziriyorum da aynı zamanda sütüm az da olsa. Daha önce Yasmin kullanıyordum, şuan emzirdiğim için kullansam olur mu acaba var mı aranızda kullananlar? Doğumdan sonra doktorum bebeğin 6 aylık olduktan sonra doğum kontrol hapı kullanabilirsin demişti, ama internetten Yasmin doğum kontrol hapının reçetesinde emziren anneler kullanamaz yazıyor…