Oğlumun göğsü ve sırtı bir aydır isilik, kat kat giydirmiyorum Ben nasılsam aynı,oda ısısı ılık ama maalesef çok terleyen bir bebek, sık sık üstünü değiştiriyorum kış olduğu için çok yıkayamıyorum. Zaman geçtikçe iyice kötü hal aldı isilikler. Gördükçe moralim bozuluyor ne yaparım nasıl geçer yardımcı olurumusunuz...