Dual o zaman size en önemli tavsiyem lütfen cocuklugunuzu yaşayın, gençliğinizi yaşayın. Bu yaşlar geri gelmeyecek. Bu devirde 2 çocuk bence yeterli. Biraz da kendinize vakit ayırın. Hobi edinin , bir alanda uzman olun . Bolca seyahat edin. Okuyun, okuyun, okuyun