Kızlar eleştirecek olanlar lütfen gelmesin . Şimdi kızım 1 ay sonra 2 yaşayacak , geceleri illa bir kez biberon istiyor sebebi gündüz de çok bişey yememesi muhtemelen acıkıyor neyse zaman zaman mama zararlı diyenlerde oluyor inek sütü nede zararlı diyen oluyor devam sütü alın diyeceksiniz kapalı gıdalardan uzak durun diyen uzmanlarda dolu. Çok güvendiğimiz bazı şeylere 1 sene sonra kansere ötizme sebeb oluyor denilen çok şey oldu mesela geçenlerde çok güvendiğimiz özellikle o olsun diyerek fazla para verdiğimiz otri bebelerde olduğu gibi .. çok uzattım sanırım şimdi size sorum inek sütü mü devam sütü mü yoksa mama mı vermeliyim kızıma gece . Artık vermenize gerek yok vs vs diyecek olanlar olacak evet biliyorum ama 6-7 ay kadar daha gece de yesin istiyorum annesi olarak şimdiden yorumlarınız için çok teşekkür ederim..