Merhaba, bir şey danışmak istiyorum. 3 çocuk zorluğu nedir? İki çocuklu halleriniz nasıldı? İki kızım var ilerde bir tane daha düşünüyorum ama şu an aşırı yorulduğum için vazgeçtim ama keşke arada iki yaş olsaydı kızıma dediğim için üçüncüyü geç yapmak istemiyorum.
İki çocuk hiç çocuk gibi geliyor mu?