Arkadaşlar merhaba oğlumda bir haftadır ishal durumu var yani günde 3 4 kez yapıyor doktora götürdüm sorun değil belki diş çıkarıyordur dedi ilaç yazmadı fakat bugün az birşey yumurta sarısı tattırdım oğluma sonrasında hep huzursuz davrandı ağladı gün içinde ve poposundan sıvı şeffaf bir akıntı geldi sümüksü şekilde ve bu durum beni çok tedirgin etti. Acaba alerjik bir durum mu doktora yarın mutlaka götüreceğim ama sizlerinde başına böyle bir durum gelen oldu mu merak ediyorum!!!??