Duru07 bu hissiyat hep oluyor 🥺 gündüz kendini parçalasanda akşam yattığında acaba eksik birşey yaptım mı hissi tek çocukluykende yaşanıyor zaten 🥰 canım ilk 2 ay cidden zorluyor hem yeni birine adapte olmak hem ev bi düzen oluşması için 2 ay yetiyor bence herşey rayına giriyor böylelikle. Bebeğim doğmadan büyük oğlumla odasından çıkmaz akşama kadar oyun oynardık şuan hâlâ aynı oyunlarımıza kardeşini de dahil ediyoruz 🤗 sadece etkinlik kesme tarzı şeyleri uyuduğu da yaptırıyorum örneğin kardeşi herşeyi dağıttığı için alıp yemeye çalıştığı için oyunlarımızda adını Godzilla koydu 😂😂😂 ya o kadar güzel ki birbirlerini sevdiklerini görmek, seni çok seviyorum kardeşim iyi ki doğurmuşsun anne büyüsün oynayalım istiyorum diyor mesela eriyorum. Ya da küçüğü abisine o kadar gülüyor asla dibinden ayrılmıyor kırk takla atsam bana öyle gülmez sıpa 😂 ama çekişmeler oluyor abisinin kağıdını yırttı, keşke doğmasaydın seni sevmicem daha diyo 🥴🥴