asel1010 Bebeğim 15 günlük soğuk algınlığı geçiriyorum o yüzden sağım yaparak süt veriyorum kaç cc vermeliyim
Ysgl26 asel1010 aslında emzirseniz daha iyi..çünkü hastayken vücudunuz ona göre antikor üretiyor ve bebeğniz için daha yararlı oluyor sütünüz hastalık dönemlerinde
Nacikkk asel1010 ellerinizi yıkayın maske takın emzirin biberona alışırsa sağmak zor olur bende bebeğim 3 haftalıkken üşütmüştüm ama maske ile hiç bulaşmadı
Alyaece1 asel1010 hiç sapıp vermenize gerek yok sizin hasta olmanız bebeğinizi etkilemez çünkü sütünüzden antikorlar geçiyor, başkası hastaysa o zaman korumak lazım bebeği, içiniz rahat etsin istiyorsanız maske takın emzirirken yeterli