gozdeboylu Kızlar bebeğim 6 aylık beyninde sıvı var bize Avrupa yakasında önerebileceğiniz çocuk nöroloji doktoru var mıdır
cemre_-34 gozdeboylu Avrupa yakasında başasehır devlet hastanesinde ihsan bey var çok onerdıler bana uzak olduğu için gıdemedım belki size yakındır
Elifmm gozdeboylu avrupa yakasındamı bilmiyorum ama ben kızımı burak tatlı kliniginde barış ekiciye götürüyorum cok memnunum ben bilgili bir hoca şifa olur inşallah canım şimdiden nişantasındaydı klinik
gozdeboylu Kelebekakkor99 evet Ece hanıma gidiyoruz normal seviyeye düştü 3 ay sonra emar çekilecek netleşmesi için ama korkuyorum anestezi alıcak diye