gkmn Kızlar babam hediye aldı numarası olmadığı için kullanamadım bir numara büyüktü bana kapının önüne kadar çıktım geri girdim fiyatlarına bakabilirsiniz çok uyguna vereceğim sıfır ayarında 
gkmn SevimliHayaletCasper bir numaradan bir şey olmaz giyerim diye düşündüm ama dediğim gibi kapının önüne kadar çıkabildim 😂 normalde 36 bile büyük geliyor kalıba göre topukluda 35 giyiyorum neyime güvendiysem 🤦🏻♀️
gkmn Fiyat yazmamışım 800 liraya vereceğim alt tabanının görselini de atarım almak isteyen olursa giyilmediğini anlarsınız
SevimliHayaletCasper gkmn yine değişim yaparlar kapının önüne çıkmakla altı aşınmaz ki sen dene istersen bi şansını 😊
gkmn yks kız aşağı indim geri çıktım o kadar niye yalan söyleyim ay 35-36 giyiyorum 37 numara bu 😂 dur altının fotoğrafını atacağım