Çok araştırdım ve Vestel tarcin aldım kuzenim Antalya’da pastacılık okuyordu ve hocaları dahi bu makineyi kullaniyorlarmisti Karaca falan evet çok güzel ama servise çok gidiyormuş schafer ve fakir mesela kek yaparken üç yumurta az geliyor tüm hazneyi kavrayamıyor uçları 2 senedir kullanıyorum çok memnunum üstünde bide cam 1,7 l blender var