Anne24 biz mama meme gidiyorduk 4. AYdan itibaren mama ile beslenen bebeklerde ek gıdalara tadımlık olarak Yanı başlatıyoruz derdi doktorumuz. Tek tük tadımlık yaptım problem yasamadık suan 6 ay içindeyiz ve henuz öğün oluşturmadık düzenli olarak, tabiki de formül süt ağırlıklı gidiyoruz