Cennetkokulum___ mombabyy İkinci bir gebelik siz bu süreci yaşamış görmüş birisiniz yok testte iki çizgi çıktı hamile miyim,yok şu değer çıktı hamile miyim? Biliyorsunuz yaşadınız sormaya gerek var mı? Sağlıcakla alın kucağınıza hayırlı olsun
ozlem5494 mombabyy ilk doğumdan sonra tam olarak ne zaman adet gördünüz? Biliyorum herkeste farklı ama merak ettim 😌 ben de doğum yapalı 4 ay olacak hâlâ bişey yok 🤭
mombabyy Nisaaaaass yok aslinda korunuyorduk sadece kordonla ama arada bi kordonsuz olmuştu o sirada hamile kalmişim bizde şoktayiz
asude01 mombabyy Kordon seni korumaz caneeeyyy kondom herkese kondom şarkısı da var hattaaa kondomdur o kondom 😁
mombabyy ozlem5494 ben dogumdan hemen sonraki ay normal döngüme devam ettim ya hic öyle gecikme falan olmadi siz daha gormuyor musunuz regl
mombabyy marisback ikinciyi de aslinda bir sure sonra dusunecegimiz icin spiral taktirmadim o sekilde korunmak istedik bir yandan iyi oldu boyle ikisi buyur birden daha da dusunmuycem
mombabyy marisback ya ben kesinlikle istemiyorum demediğim için ciddi bi önlem almamistim bundan sonra zaten spiral taktircam
ozlem5494 Mrvak emziriyorum evet normal ama aynı sene içerisinde iki kez doğum yapan arkadaşım var 🤭 ay ne bileyim ya korunsak bile sanki sürekli şüphe var gibi, olsak da bi düzene girsek artık 😀
birazquality Evet hamilesiniz hayırlı olsun inşallah. ben de oğlum 6 aylıkken hamile olduğumu öğrendim 14 ay olacak aralarında kısmetse🥰