Tubiktooo benimde doğumdan sonra oldu. Her tuvalete gittiğimde ağlayarak çıkmaktan yoruldum. doktora gittim doktorun verdiği kremleri, ilaçları ve söylediklerini tek tek yaptım. Ama hiçbiri bana mısın demedi. Tuvalete gitmeye korkar oldum. Aylarca sıvı beslendim sırf büyük tuvaletim gelmesin diye ama nereye kadar. Haftalarca Diyet yaptım sadece lifli gıdalarla, zeytin yağı, su ve yeşilliklerle beslendim belki dışkım yumuşarda iyileşirim dedim ama olmadı. Her tuvalete gittiğimde sanki bir daha doğuruyormuşum gibi acı çekip kanamam oluyordu. Tuvaletten sonra saatlerce üstüne oturamıyordum. Zonkluyordu resmen, vücudum yorgun düşüyordu bebeğimle ilgilenemiyordum . Tek şey istiyordum İSHAL olmak. İshal olsam belki birazda olsa rahatlayacağımı düşünüyordum nedense. Ben bu acıyı 3 ay 6 gün boyunca neredeyse her gün çektim ve artık dayanacak gücüm kalmadı. Buraya bi post açtım “İshal olmak istiyorum “ diye, orada bana bir arkadaş ilaç önerdi ilaçtan ziyada bitkisel bir şeymiş zaten. Bende iyileşmek için her yolu denemeye adamıştım kendimi ve şans vermek istedim o ilaca adı⭐️(DULCASOFT)⭐️ amacı dışkıyı yumuşatıyor ve rahatlıkla tuvalete çıkmanızı sağlıyor. ertesi gün eczaneye koşa koşa gidip alıp kullanmaya başladım ve o günden bugüne denk tuvalete rahatlıkla çıkıyorum. emziren anneler, hamileler, çocuklar vs. Kullanabilir herkes için uygundur. Tavsiye ederim sizde bi şans verin derim. İlk zamanlar çabuk etki etsin diye sabah akşam kullanıyordum şu an 2-3 günde bir kullanıyorum ilacı yinede faydasını görüyorum.Yinede içiniz rahat etsin diye doktorunuza danışabilirsiniz.