Mucizemveben90 32 günlük bebek yatağa koyduğum gibi uyanıyor emmek ve üstümde kolumda uyumak istiyor emzir yatır sürekli bu moddayım ama dalamıyor ya dün gece saat 1 di bayıldı artık gaz falan degıl bu emzikte almıyor maalesef
bernnaa Mucizemveben90 benimkide gün içinde sırt üstü yatmıyor uyanıyor kucağımda gaz çıkartma pozisyonundan uyuyakalıyor o şekilde beşiğe yatırıyorum yüzü yere gelecek şekilde güzel uyuyor kendi başına sağa solada çeviriyor 26 günlük bebeğim
Ea_annesi Mucizemveben90 bende bulamadm bu durumn 3.aya kadr cozumunu bazende yanıma aldım oyle yattık oturark uyurdk ya da yastıklarn uzrne yaslyp sırtmu oyle ayaklarmı uzatyrdm baktm olmuyor yorgunlktan yanıma laıyrdm öyle uyuyrdk tehlkeli evet ama baska cozum bulamadm ben sonra beşige alıstrdm zor oldu derkn sıcaklarla klımanın oldgu oda derken yanma alıştı ve smsi beskte yatmyor karmakarsk oldu hersy
cicek110 Mucizemveben90 bizim de 35 gün oldu ve aynı şekildeyiz gece bile göğsümde uyuyor ben de o şekilde yarım yamalak uyuyorum🫠 tek çare olarak kucağımda daldıktan sonra yatağa yatırırken pış pışlayıp ilk 10 dakika yanında beyaz gürültü ya da pış pış lı bir müzik açıyorum derin uykuya geçmesine yardımcı oluyor ve hemen uyanmıyor ben de o sayede ev içerisinde işlerimi halledecek zaman buluyorum ama her zaman bu işe yaramıyor yine de deneyebilirsiniz ☺️ ilk 3 ay bu şekilde olması normalmiş bol bol kokunuzu hissetsin annesi💙
Dlaydners Oy daha çok küçük kokunu istiyor annesi 🥰 bu günleri arayacaksın sarıl kokla miss gibi❤️ ama eğer senin işine engel oluyorsa senin kokunun oldugu başörtü ya da göğüs pedi ya da sütyenin falan koyabılırsın yatırdıgında belki işe yarar sende 😘 🌸
Mucizemveben90 Dlaydners denedim ya onuda bugün giydiğim tişörtü serdim 5. Dakikada uyandı bağırarak 😢
Mucizemveben90 bernnaa gün içinde katlanıyorum bir şekilde ama gece uykusu cok fena 😪 fşsher price titresimli ana kucagında duruyor uyuyor birer saat
Mucizemveben90 Ea_annesi dün gece bende pes ettim aldım emdi cok uzun uyuyakalmısız öyle uyanınca koydum Allahtan uyanmadı nasıl olduysa
Mucizemveben90 cicek110 akşamları hep bunu yapıyorum rutin olsun diye gündüz özellikle açmıyorum gürültü kolik desem değil onu iyi biliyorum ilk cocugumdan ay cok zor ilk 4 ay 🤦🏼♀️