R4761 Merhaba ben 10 yıl önce özelde oldum bu ameliyatı. 100 bedenden 85 e küçülttüm. Süt bezlerine zarar vermez demişlerdi ama maalesef doğumdan sonra sütüm az geldi sadece 3 ay emzirebildim. İze gelince yok denecek kadar az kaldı . 2 hafta kadar ağrım oldu kollarımda sonra normale döndü. 6 ay sporcu sütyeni taktım . Ama şimdi korse gibi bir şey takıyorlar sanırım. Ameliyat olduğumda bekardım hamile kalana kadar formunda bozulma olmadı tabi kilo almaya bağlı biraz yumuşat gibi oldu , hamile kaldıktan sonra büyümeye başladı doğumdan sonra hele yine kafam kadar oldu🤣 şimdi küçüldü ama sarktı. Çocuk düşünmüyorsanız yapın derim çok hafifliyorsunuz , istediğinizi giyebiliyorsunuz harika bir şey tavsiye ederim.