biradamavisi vitamin falanda kullandım cidden hiç bir etkisi olmadı, varsa yoksa makarna sanırım oda tam açlıktan karnı ağrıyor yüzünden anlıyorum veriyorum hızlı hızlı yemeye çalışıyor 5 6 taneden sonra doyuyor hemen nasıl alıştırırım anlamıyorumki özensin diye yemek saatlerinde eşlik etmesi için arkadaşlarını çagırıyorum olmuyor kendim oyun kuruyorum olmuyor kafeye götürüyorum olmuyor sonra açıkınca yer diyorum yemeden yatıyor nası üzülüyorum bende nasıl aşıcam anlamadım