Kızlar bugün bir rahatsızlığım için kadın doğuma gittim ve doktor spekulum ile sprial ipini göremedi usg ile baktığında gördü spriali takan doktor ipini kısa kesmiş o yüzden görememiş çıkartacağımız zaman müdahale ile çıkarılır dedi doktor zaten bugün bakarken bile canım çok yandı çıkarırken düşünemiyorum başına gelen var mı? Beni şimdiden korkusu acısı telaşı sardı 🥹