Milanbebek emzirmeye başladığımın ilk birkaç dakikası boşa emiyor gibi geliyor, sonra yutkunma sesini alabiliyorum. Birkaç dakika daha dolu dolu emdikten sonra sanki göğsüm boşalıyormuş gibi geliyor, sıkıyorum süt te geliyor ama bebeğime yetmiyor gibi hissediyorum. Günlük 5 6 tane de bez değiştiriyorum ama bilmiyorum. Sanırım sadece kuruntu yapıyorum.