Yasemin4 sese alışma diye bir şey yok bence. Ben bebekliğinden beri uyurken süpürge de açtım misafirim de geldi alışır dedim ama alışmadı. 18,5 aylık bugün kapının zili 5 sn anca çalmıştır ona uyandı ve bir daha uyumadı mesela. Çıt sese kalkıyor. Bence bu yapısal bir şey. Eşim başında top patlasın uyanmaz, ben nefes sesine uyanırım. Çocuğu zorlamayın bence sesli ortamda uyusun alışsın diye