naimeylmz doktorlar ilk bir ayda emzik önermiyorlar zaten eğer anne sütü alıyorsa bağ kurmak için bende bir aylıkken verdim emzik işi şans işi biraz bebeğim sadece avent shootie tuttu onunda 6-18 ayını bulamıyorum wee baby ve tommee tippee denedim yakın uçlu olanları tutmuyor mesela asla isterseniz bi wee baby deneyin olmazsa avent modellerine bakın ama tutsun diye emziğe bişey sürmeyin zararlı