İyi akşamlar 3 yaşında oğluma yaklaşık 6 ay önce tuvalet eğitimi verdim . Sıkıntımız yok ama her çişten sonra pantolonu biraz ıslanıyor hepsini mi yapmıyor anlamıyorum, sürekli pantalon ve iç çamaşırı değiştiriyoruz yorucu oluyor. Fikri olan var mı niye böyle oluyor aceba ne yapmalıyım