Masal05ozge her çocuk bir değil annenize bunu söyleyin. Bebeğim 1 yaş 26 günlük.
Sabah kahvaltı,
Uykuya geçişte mama
Öğlen çorba. Her gün farklı bir şey yapıyorum. Değişiyor yani ama 1 kase yedirmeye çalışıyorum.
Ara öğün meyve
Akşam biz ne yiyorsak ondan veriyorum
Gece uykusundan 1 saat önce de irmikli meyveli gece maması yiyor
Son olarak uykuya geçişte mama içip uyuyor.
Bizimkinin beslenme düzeni bu şekilde. 3 ana 2 ara öğün olacak şekilde yiyor. Her gün iştahla yemiyor tabii ama ben yine de her gün bu düzende bir şeyler teklif etmeye çalışıyorum.
Sizin bebeğinizin de bünyesi buna uygundur ki anladığım kadarıyla mızmız değil. Ağlanıp sızlanmıyorsa aç değildir yani