Nako ay orda hiç yoktu tesekkur ederim bende uygulamalara baktım 00.00 dan 00.20 ye kadar uğraştım ama hiç stok yoktu gittim a 101 e saat 9.00 da aldım valla bir tane gelmiş kaptım benden sonra 7 kişi daha geldi ama neysek almıştım çok soran oldu yarı fiyatına geldi resmen trendyoldan bakmıştım yorumlara hepsi çok iyi denemek için sabırsızlanıyorum tamda koltuklarımi yikatacakken çıktı karşıma:D