DamlaDefneDeniz hiçbir doktor rapor vermek zorunda değil. devlet iki seneye kadar ücretsiz izin hakkı veriyor. bebek demek maddiyat demek. onu ayarlıcaksınız doğumdan once. ben 1,5 senedir ücretsiz izindeyim. böyle heyet raporu, aile hekimi raporu isteyip duran öğretmenlerden haz etmiyorum. bende öğretmenim . bizim okula ve ordaki öğrencilere karşı da sorumlulugumuz var . sırf donem içinde öğretmenleri değişmesin zorlanmasınlar diye yarım dönem daha ücretsiz izin aldım.