Arkadaşlar merhaba 15 günlük bebeğim var memede direk uyuya kalıyor. Kilosu doğum kilosuna erişti. 10.gün kontrolünde kilo sıkıntısı yok dedi 3 kilo şu an ama yeterli gelmiyorum diye tedirginim. Gece acıkmalarında da sütüm hiç yok sağım bile yapamıyorum tavsiyeniz var mı