Siyahii keşke sende okusaydın güzelim. İsrail markalarını kullanıcam banane gibi bir şey yazmadım. Kullandığınız yerli mallarının da yeterince yerli olmadığını yazdım, dışa bağımlılık bu demektir. Dolayısıyla yaptığınız boykot elinizden gelen kadar, ve en çok darbeyi kobiye vurur. Bir işe yaraması için çok daha tepeden gelen bir karar olmalı. Anlamadığını söylediğin için açıkladım