Nrates Bizde de aynı sorun var maalesef 😔 doğduğundan beri gaz sıkıntısı çekiyoruz biogaia kullandık olmadı şimdi sabsiplex kullanıyoruz bazen işe yarıyor gibi bebeğim gayet iyi bazen de hiç durmadan ağlıyor 🙁 uykularımız hiç yok neredeyse gaz yüzünden, kendini sakinleştirmek için de sürekli emmek istiyor böyle olunca da göğüs uçlarım yara oldu artık 4 ay 18 günlüğüz bakalım ne zaman geçecek umarım geçer😞