Değerli anneler 7 haftalık bebeğim için sma mama ya geçiş yapmak istiyorum (aptamil kullandık şimdiye kadar) ama sanırım birkaç çeşidi var siz hangisini tavsiye edersiniz? Pişik sorunu yaşıyoruz mamadan kaynaklandığını düşünüyorum o yüzden değişmeye karar verdik.