Eline verin kendisi yesin. Kızım 8 aylık, 5.5 aylıkken eline vermeye başladım yiyecekleri. Hiç dişi bile yoktu, bebe bisküvisini damağı ile ezip yerdi. Sonra meyveleri verdim eline, şimdi de eline kaşar , omlet, pankek tarzı şeyleri veriyorum kendisi ısıra ısıra yiyor. Blender çok nadir kullandım. Siz de kendisinin yemesine teşvik edin. Blenderı çıkarın hayatınızdan, sizinle oturup aynı masada yesin. Kızım bizim yediklerimizi göre göre çiğnemeyi öğrendi, ona özel yemek yaparım ama hep bizimle aynı masada yer. 😊