annedemir 10,5 aylik oglum uzun zamandir tutunarak yürüyor, sıralama yapıyor, tek basina ayakta duruyordu. Bugün ilk kez kendi basina 6-7 adım atarak bana geldi birkaç kez tekrarladı bunu. Yürüyor diyebilir miyiz🫢 Yoksa zamanı mı var bu da bir aşama mı
Nurseoz_55 annedemir maşallah yürüyor bizde 10 ay 9günlüğüz desteksiz ayakta duramıyor henüz ama 1 aydır sıralıyoruz darısı başımıza 🧿🧿😂
durukusunannesi_ annedemir benim kızım da 10 buçuk aylık yürüdü desteksiz 1-2 adım derken baktık ki evi gezmeye başladı ☺️şuan 11 ay 8 günlük dışarda çimenlerde vs her yerde yürüyor
minikkusuuummm- annedemir yürüyor daha napsin😊🙏🏼 bir kaç güne adımları hızlanır bir bakarsınız koşmaya baslar🤣 benim kızımda 10.5 aylıkken ilk adımlarını atmıstı☺️
annedemir Nurseoz_55 Ay cok tesekkür ederim bilemedim bi yaptigini bi daha yapmiyor ya bu bebekler 😁 illa erkenden yürüsün derdinde degilim ama sasirdim♥️
Nurseoz_55 annedemir kardeşimin bebeğide 10 ay 18 günlükken yürümüştü ilk zamanlar çok yavaşlar ama 1 ay sonra canavar oluyor demişti 😂 biz daha yeni emekledik 15 gün oluyor yürümemizde gecikir diye düşünüyorum emeklemeden önce tutunup yürümeye başladık ama 😂
annedemir Nurseoz_55 evet her bebekte farklı oluyor sanırım ben sıralama ne demek bu forumda öğrendim😁 aa oglum yapiyormus dedim kendi kendime hic denememistik bugun gel oglum dedim baktım ayaklandı geliyor😁
annedemir durukusunannesi_ buna yürüyor diyoruz o zaman kesin🫢🥰 ayakkabıya ne zaman geçtiniz acaba hemen mi
durukusunannesi_ annedemir yürüyor maşallah ☺️dışarda yürüyecek kadar güvenince geçtim ya kucaktan inmek istiyor çünkü artık ama evde ev sıcaksa yalın ayak gezmeyi öneriyor doktorlar ayaklarıyla yeri kavramayı daha iyi öğreniyormuş evde çorapla geziyor sadece
annedemir Nurseoz_55 Amin inşallah iyi dilekleriniz için teşekkür ederiz darısı sizin bebeginize inşallah🧿🥰🫶🏻
Aslananne1 durukusunannesi_ benimde oğlum 7,8 gündür yürüyor ama arada emekliyor bazen yürüyerek gidiyor bazen emekleyerek gün içinde ikisini de kullanıyor.bu normal mi
annedemir durukusunannesi_ evimiz sıcak çorap giydiriyorum aslında evet doktorlar ilk adımları hep ayakkabısız öneriyor 🥰
annedemir minikkusuuummm- hadi inşallah sağsalim🥰 ilk kez bu akşam bu kadar çok adım atıp gelince şaşırdım tabi sonra emeklemeyi tercih etti☺️
minikkusuuummm- annedemir teşvik edin mutlaka☺️ belli ki basarabiliyor, sadece kolaya kacıyor minik☺️
annedemir minikkusuuummm- kesinlikle daha önce hiç denememiştim onu zorlamamak ve erken olduğunu düşündüğüm için. bugün ilk kez gel oğlum dedim artık peşini bırakmam🥰