tazecik_anne34 aynı dönemden 3 ay önce geçtim ve kimse beni uyarıp bilgilendirmedi :) bebeklerimiz nerdeyse 2 aya kadar hep memede kalmak orda uyumak istermiş çünkü memedeki kokuyla anne karnındaki koku aynı o yüzden ekstra şekilde temas istermiş tek sebebi bu uyumaz o düzen hala bende bile yok canım zamanla o uykusuzluğa yorgunluğa alışıyorsun sadece sabırlı olmaya çalış bebeğini bol bol öp kokla sürekli onunla konuş sesini seni hissetsin doktorluk bi olay yok dinende şöyle söyleyim bebekler kırkı çıkana kadar ağlarmış susturmayın çünkü dua istiyor diyorlar youtubede pis pis süpürge sesi var onu açarak sakince uyutmaya çalış o sese zamanla alışsın rahat edersin