Saripapatyaannesi34 erken ergenlik denen bir dönem var küçük çocuklarda. 2 ile 5 yaş arasında olur. Bildiğiniz ergen tavırları ve dünya onun etrafında dönüyor gibi davranırlar. İnatlaşmadan halletmeye çalışmak gerekiyor. O sizinle inatlaşabilir. Sizi çileden çıkaracak şeyler söyleyebilir, ağlayabilir. Sakin kalıp neden yapılmaması gerektiğini anlayacağı bir dilde sadece bir kere anlatın. Sonra size verdiği cevapları tehditleri çok önemsemeyin. Ağlarsa sakin ve yumuşak bir ses tonuyla, ağlayabilirsin kızım, deyin bekleyin. Bir süre sonra geçiyor.