masall00_ Kızlar merhaba dün doğum yaptım bebeği sürekli emziriyorum ama süt gelmedi doktor bontta Önerdi siz kullandınız mı faydasını gördünüz mü ya da önerebileceğiniz birşey var mı
Sevgialparslan masall00_ sütün artması için ılık suyla masaj yapabilirsiniz, bol su tüketebilirsiniz , birde uyku çok önemli fırsat buldukça uyuyun ve dinlenin
Sarpsmomm masall00_ benim nerdeyse 1 hafta sonra geldi ama yılmadım emzirdim sıcak duşta masaj yaptım zeytinyağıyla masaj yaptım bol su hoşaf vs içtim. Sonra geldi şükür emziriyorum hala
Sevgialparslan Bende sezeryan oldum ve ilk gün sütüm gelmedi, çok normal ilk gün şeffaf gelir sonra düzene girer zamanla siz emzirmeye devam edin sık sık o bir damladan bile beslenir , bebeğiniz hayırlı olsun
mzzz Canım benimde 4 gün falan gelmedi bol su tükettim birde bestlak damla var süt arttırıcı onu kullandım 🙏 strese sokma kendini boşta olsa emzir mutlaka benim gögüslerimin ucu yara olmuştu ağliyordum artık ama boşta olsa emzirmeye devam ettim 🙏
masall00_ mzzz bende öyle yapıyorum canım süt artırıcı ilaçlar kullanıyorum sık sık emziriyorum ama az önce kana benzer koyu lekeler geldi göğüs ucumdan iyice canım sıkıldı
DDAnnesi Ben sezeryan oldum ilk zaman da sütüm gelmedi ama sürekli emdi kızım boş boş emdi sonra eve gelince ılık su ve sabunla yıkadım göğüsüme masaj yaptım manuel süt pompasını denedim öyle geldi tabi su hoşaf kuru dut yedim İNŞAALLAH gelir 🌸
mzzz masall00_ seni yanlış yönlendirmeyeyim benimki kanamamisti bn sağmadim boş boş 2 saatte bir emzirmistim