Bebeğim 9 aylık olacak hep mofix kullandık ama son bir aydır özellikle bezin kenar lastiklerinin değdiği yerler poposu nokta nokta kırmızı. Doktor krem verdi sürüyorum hafifliyor sonra yine aynı. Yedirdiklerime de dikkat ettim alerji değil bezden bence. Molfix yenilendiginden beri daha sert yapısı sanki bu sorunu yaşayan var mı başka hangi bezi önerirsiniz?