Oğlum 28 aylık. 1 ay önce taşınma sürecindeydik oğlum telefona çok baktı sonra azı dişi patladı sanki ismine bakmıyor gibiydi. Diştenmiş hepsi düzeldi.
Şuan, İsmine bakar
Göz teması kurar
Komut alır
Normal konuşur 2li 3 lü 4 lü cümle kurar
Sosyal gülümsemesi var
Sosyal bir çocuk
Kendi adını bilir sorunca söyler benim babasının kuşunun adını bilir.
Oyuncaklarıyla amacına göre oynar ama
Son zamanlarda yan bakma olayı çıktı. ARada yapıyordu unuttu. Memlekete geldik çok fazla yapmaya başladı. Bugün inat etti uyumak istemedi koridordan çağırdım arkasına doğru duvara doğru yan bakarak geldi.
Şuan ilçedeyiz psikoloğa götüremiyorum. Sizce normal mi