ikibebeanneli çok değil ama bir miktar benim oğlumda da şişlik olmuştu, ebe de doktor da kesinlikle ovma bastırma kendiliğinden geçer dediler. Hiç kontrole vs gitmediniz mi bu süreçte, illa ki doktor ya da ebe söylerdi diye düşünüyorum. Bi doktora gösterin isterseniz , bişey olmamıştır belki ama en azından içiniz rahatlasın.