Funda-12 Merhaba kızlar 2.5 yaş oğlum var iki gündür kusma yaşıyoruz var mı yaşayan salgın mı var acaba iğne yapıldı iğneden sonra kesildi dün akşam bi kere kustu bugün de sağlık ocağında metpamip verdi doktor nasıl daha hızlı geçer ateş yok
endoplazmikretikulumiste Funda-12 aynı durumdayız ateş yok ishalde yok sabaha dek kustu doktorun verdiği şurup mu size ?
endoplazmikretikulumiste Funda-12 bu Arada kusma dışında herhangi bir semptom olmadığı İçin doktora götürmedim ama eczacıya danıştım bir dil altı verdi kusma olunca derhal veriliyormuş derhal kesiyormuş o kusmayı
Sibellamom Funda-12 geçti mi sizin acaba beni oğlumda da kusma var :( ama ateş de vardı ateş geçti kusma günde 1 devam ediyor :(