aileceksaskiniz Kızlar öyle bir ağzını kopurtuyor ki onu komple ıslanmış. Bir de uyurken birden çığlık atarak uyaniyo ve çığlık çığlığa ağlıyor. Sizce bu dönemde normal mi
evam15 aileceksaskiniz dişlerinden canım çok normal başıda hep sıcak kalır diş eti kemikleri sertleşiyor sonra diş çıkaracak ayına girince 🙏🏻
aileceksaskiniz Hbtn önceden ne kadar ağlarsa ağlasın memede susar rahatlardi öyle bi krize giriyor ki gözü meme bile görmüyor
Tostosun_Annesi14 aileceksaskiniz aynısını bizde şu an yaşıyoruz 3 aylık olduk atak döneminde galiba sürekli kucakta durmak istiyor ağlama krizleri geliyor emmek istemiyor ve salyası çok akıyor bugün kontrolde doktorumuz normal dedi hepsinden
Seastar Benimki 2 aylık ama salyası akıyor arada hatta bazen kopuk yapıyor🫣uyumak ıstemıyor evin ıcınde sürekli kucakta dolaşmak ıstıyor🙂Heralde biz de atak yasıyoruz huyları cok degıstı cunku.Resmen benle kavga edıyor sacımı basımı yoluyor🤭