Büyük ihtimalle kaka yapmaya veya gaz çıkarmaya çalışıyor benim bebeğimde de aynı durum oluyordu gözlemlediğimiz gaz çıkarması ve kaka yapması oldu aslında kucağınızda ıkınıyor fakat siz fark etmiyorsunuz. Başka yönden baktığınızda Kucağınız da gaz çıkarmaya çalışmayabilir, sonuçta sizin kökünüzü alınca rahatlama ve kendini güvende hisssedecektir bu yüzden devam ettirmeyebilir bizde aynılarını yaşıyoruz. ayrıca bağırsak florası daha gelişmediği için bu durumları çok normal, siz alıp karnına masaj yaparak onu rahatlatın. Yatmadan öncede banyo yaptırmak banyo yaptırırken karnına bol bol su tutmanız ona iyi gelecek kakasını daha rahat yapar :) telaşlanmayın oda adapte olmaya çalışıyor kaka yapmayı gaz çıkarmayı öğrenmeye çalışıyor annesi 🌸