atlas41023 ben şimdi bizim süreci anlatayım.
Doğduğunda 4.8
3 günlük 13.8
5 günlük 15.9
7 günlük 15
10 günlük 12
21 günlük 11.9
Yani kontrollü olduğumuz özel doktor 1 haftada pik yapar sonra düşmeye başlar, daha da gidip çocuğu hırpalama dedi ama işte diğer doktorun bizi yönlendirmesi , ilk tecrübesizlik, birşey olursa ihmal etmiş olmayayım düşüncesi vs. gün aşırı kan istedi doktor , biz de verdik tabi. O stresi üzüntüyü bilirsiniz zaten lohusalık vs. Fototerapi almadı . Doktorun Bize hep dediği 10 un altına düşmesi gerekiyor, düşsün görelim … 21. Günde 11.9 çıkınca uzamış sarılık tahlili yaptırdı ve normal çıkınca artık saldı bizi yani bir daha gitmedik, rengi de 4 ayda falan açıldı. Şimdiki aklım olsa asla gidip hırpalamam.