israks artık büyüyorlar,sütünüzün formu ona göre oluyor.yani doyuyor aç olsa durmaz zaten merak etmeyin. Benim oğlumda üç aylık olacak nerdeyse iki ayından sonra arada gündüzleri üç saat arayla emiyor ,geceleri üç saat bazen dört beş saat ara ile emiyor. Gece kaldırmıyorum uykusundan ama gündüzleri de üç saati de geçmediğinden acıkması zorlamıyorum..