seda2023 Kızlar selam, bugün doktorumuz aptamil prematilden hipp mamaya geçti. 60 Cl aptamille doyan bebeğim 120 Cl hipp içti sizce normal mi ?
Yigit2161 seda2023 bence normal bende oğluma hip kullanmıştım biberon bittikçe ağlardı doktora sorduğum zaman korkulacak bişey yok demişti normal dedi
Badeninannesi1 İlk zamanlarda normaldir Benim kızım da 110 icerdi doymadıgı zaman üstüne de 100 cc gibi anne sütü verirdim ilk zamanlar red yaşadık sonradan aldı o süreçte sağmıştım
livanurvealpinannesi61 seda2023 gazı olabilir mi prematüre bebek için fazla ama siz bilirsiniz tabi benim oğlum da prematüre doğdu 2 aylıkken 60 70 ml anne sütü alıyordu hiç mama vermedim ben
Yigit2161 seda2023 eğer huysuzluğu varsa ayaklarını sürekli karnına doğru çekiyorsa gaz yapıyor demektir ama normal olarak uyumayıp huysuzluk yapmıyorsa aydan aya değişiklikler gösterebiliyorlar bebekler benim bebeğim de 32 haftalık doğmuştu geceleri asla uyumak dahi istemezdi beşiğinin içinde öylece dururdu