Asilmom_ aman yürüteç alma dediler zip zıp aldım şimdi bazı doktorlar zıpzıp da sıkıntılı diyor aman bıktım ya. Üzerine bırakıp saatlerde oturtacak değilim ya al kız bişey olmaz. Zıpzıp aldım çok seviyor üzerinden indirme 5-6 saat durur zıplayıp duruyor fazlası zarar diye mak. Yarım saat duruyor üzerinde. Yürüteci de genelde işim olursa bindirip yanıma alıyorum örneğin çamaşır asıyorum yemek yapıyorum yanımda duruyor yine onda da çok durmuyor Belki toplasan 1 saat binmedi ama sürmeyi öğrendi her taraf karıştırılıyor 😂