kızlar bebeğim 34. Hafta da doğdu hareket etmediği için. Şuan 5 aylık kronolojik olarak. Doktorumuz gelişim olarak geride olmadığını söyledi. Ama bir süredir yatarken parmakları açık şekilde kollarını hızlı hızlı sallayıp kafasını geriye doğru atıyor ve sanki nefes alamıyor gibi yapıyor( hık gık diye ses çıkartıyor). Ama seslenince hemen toparlanıyor. Annem heyecanlanıyor muhtemelen diyor. Çünkü genelde oyun halısında yapıyor bunu ya da çıngırakla oynarken. Benim kafama çok takıldı ama korktum bugün açıkcası üst üste çok yaptı bugün. Hiç böyle bişey yaşadınız mı bu bir nöbet mi yoksa annemin dediği gibi heyecanlanıyor mu?