Bende 1 buçuk aylık bebegimi klipsle yaptım gerçekten çok kolay geçti ama görünüm de dikişli sünnet gibi olmadığı için görenlerin tuhafına gidiyor. Bende sünneti olmamış mı diye kafaya takıyorum yapanlara soruyorum memnun musunuz ? Deri arkaya yatmıyor kesildiği için öyle mi duruyor zatn