Anne001 Sanki bu postu ben açtım ya. Ben de eşimle bi kaç gündür tartışıyorum, çok moralim bozuk ve sanırım diyorum depresyona grdim. Ben de iki göğüsümü sağıyorum 50 cc anca çıkıyor. Humana kullanıyorum rezene içiyorum ıhlamur ne varsa. Ama doktorum bana dedi her sene başka bir şey çıkıyor . Düzenli beslen iyi uyu ve stresten uzak dur demişti ve ben şimdi hem emziriyorum hem mama takviyesine geçtim doktorumun tavsiyesiyle.